Warehouse Development eXperts
Adres e-mail
info@wdx.pl
Serwis wózków widłowych
+48 22 428 88 22
Zmień język
Sklep wozki.wdx.pl

Zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu z wózkami widłowymi.

Regały wjezdne Drive-In

Regał wjezdny - rysunek 3d
Palety metalowe na regale wjezdnym
Tunel w regale wjezdnym - mroźnia
Wysokie składowanie w regałach wjezdnych
Europalety w regałach wjezdnych
Korytarz roboczy w mroźni - system Drive In
schemat 3d regałów wjezdnych WDX
Regał wjezdny - rysunek 3d
Palety metalowe na regale wjezdnym
Tunel w regale wjezdnym - mroźnia
Wysokie składowanie w regałach wjezdnych
Europalety w regałach wjezdnych
Korytarz roboczy w mroźni - system Drive In
schemat 3d regałów wjezdnych WDX

Oferujemy regały wjezdne – ekonomiczny sposób na składowanie dużej ilości jednolitych towarów w systemie blokowym. Wózek widłowy wjeżdża bezpośrednio w tunel regałowy, a ilość korytarzy roboczych zostaje zredukowana. System typu Drive In gwarantuje wykorzystanie przestrzeni magazynowej na poziomie 80%. Szczególnie polecane do przechowywania:

  • Materiałów jednorodnych o relatywnie niskiej rotacji.
  • Towarów, które są składowane w długich okresach czasowych.
  • Produktów, gdzie wymagana jest obsługa regału zgodna z zasadą LIFO – ostatnie weszło, pierwsze wyjdzie.

Drive In jest idealnym rozwiązaniem w przestrzeniach magazynowych, w których wymagana jest ściśle kontrolowana temperatura – relatywnie tania alternatywa dla innych systemów składowania blokowego. Regałów wjezdnych nie stosuje się w obiektach, w których kompletacja odbywa się bezpośrednio z palety.

Podstawowe parametry techniczne:

15000mm

Maksymalna standardowa wysokość systemu wjezdnego

1500kg

Maksymalny ciężar jednostki ładunkowej w standardowej konfiguracji systemu

20palet

Maksmalna standardowa głębokość tunelu wjezdnego

Producent regałów paletowych wjezdnych

Jesteśmy producentem regałów magazynowych. Oferujemy modułowe rozwiązania – niemal nieograniczone możliwości konfiguracji systemu. Projektujemy regały wjezdne na miarę – dostosowane do układu obiektu oraz ciężaru i wysokości składowanych towarów.

Tunel wjezdny posiada wyprofilowane szyny z ukośną ścianką, która zapewnia bezpieczeństwo składowania oraz łatwe prowadzenie i centrowanie w świetle tunelu. Montaż szyn bezpośrednio wewnątrz regału wpływa na usztywnienie całej konstrukcji. Zapewniamy szeroki wybór słupów nośnych i elementów dodatkowych: najazdy szyny, szyny prowadzące na posadzce, ochraniacze.

Kompleksowe rozwiązania z regałami wjezdnymi Drive In

Nasze rozwiązania magazynowe cechuje wysoka jakość i wytrzymałość. Korzystamy ze sprawdzonych oraz certyfikowanych dostawców surowców. Na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo personelu oraz składowanych materiałów. Jako producent regałów wjezdnych, zapewniamy maksymalną efektywność kosztową.

Oferujemy kompleksowe systemy magazynowe z regałami typu Drive In. Posiadamy niezbędne doświadczenie wdrożeniowe – layout obiektu przygotujemy dla Ciebie bezpłatnie. Szczególnie polecamy niezawodne wózki widłowe Crown, które sprawdzą się w każdym procesie intralogistycznym.

Crown ESR1000
Crown ESR1000
1400-2000 kg
9090-13560 mm
Elektryczny
Crown SC6000
Crown SC6000
1300-2000 kg
2895-7490 mm
Elektryczny
Crown WT3000
Crown WT3000
2000-2500 kg
210 mm
Elektryczny
Prześlij pliki do szybkiej wyceny
Prześlij pliki do szybkiej wyceny

Nasi projektanci są gotowi na nowe wyzwania. Sprawdź!

Regały wjezdne Drive In – informacje dodatkowe

Najczęściej spotykaną jednostką ładunkową w regałach wjezdnych jest europaleta. Powszechnie stosuje się również palety metalowe i plastikowe, skrzynie oraz metalowe kosze. Regały wjezdne paletowe są wykorzystywane do sezonowania produktów, jako magazyn buforowy oraz wszędzie tam, gdzie utrzymanie każdego m3 powierzchni stanowi znaczny koszt. Materiały umieszcza się kolejno w tunelu regałowym. Pierwszy wchodzący towar zostaje zmagazynowany najdalej od wejścia do tunelu. Szerokość wózka widłowego musi gwarantować bezpieczną oraz sprawną obsługę systemu.

Tunel wjezdny

Tunel wjezdny

Rozwiązania konstrukcyjne gwarantują centrowanie i prawidłowe prowadzenie magazynowanej jednostki w tunelu. Tunel wjezdny posiada specjalnie wyprofilowane szyny, których poziom projektujemy pod indywidualny system składowania. Z racji na specyfikę składowania, tylne ograniczniki palet w systemie Drive In zabezpieczają paletę przed wysunięciem się z tunelu.

Najazd szyny

Najazd szyny

Najazd szyny to element systemu wjezdnego, który ułatwia, a co za tym idzie usprawnia wprowadzenie palety do określonego kanału poprzez wycentrowanie palety. Dodatkowo, ochrania na wysokości szynę nośną, jak również pierwszy słup przed uderzeniami wchodzącej palety lub wideł wózka.

Ochraniacze słupów

Ochraniacze słupów

Elementy, które zabezpieczają słupy regału przy wejściu do tunelu, w najniższej jego części, przed uderzeniami pochodzącymi od wózka lub palety. Ochrona najniższej części słupa jest szczególnie istotna, ponieważ tam występuje największe jego obciążenie. Jednocześnie specyfika pracy z system sprawia, że jest to jeden z najważniejszych elementów konstrukcyjnych regału.

Budowa systemu wjezdnego

Rozwiązania konstrukcyjne gwarantują centrowanie i prawidłowe prowadzenie magazynowanej jednostki w tunelu. Tunel wjezdny posiada specjalnie wyprofilowane szyny, których poziom projektujemy pod indywidualny system składowania:

  • Szyny prowadzące ułatwiają zachowanie ruchu prostoliniowego przez wózek widłowy, co wpływa na skrócenie czasu cyklu transportowego do i z kanału – szczególnie w kanałach o dużej głębokości.
  • Szyny prowadzące zabezpieczają konstrukcję nośną regału przed uszkodzeniami pochodzącymi od palety lub wózka widłowego.
  • W zależności od parametrów składowanych palet i rodzaju obsługującego wózka, mogą być wykonane z profili zimnogiętych lub profili L o różnych rozstawach.

System Drive In, podobnie jak inne regały magazynowe WDX, może zostać dopasowany do indywidualnego procesu logistycznego. Regał wjezdny oparty jest na konstrukcji ramowej. Rozwiązanie jest łatwe w montażu oraz serwisowaniu. Zapewniamy pełną dostępność poszczególnych komponentów.