Kariera - WDX S.A.

KARIERA W WDX

WDX jest wiodącym producentem regałów magazynowych i środków transportu wewnątrzmagazynowego. Czy chciałbyś pracować w firmie, która stawia sobie jedynie ambitne cele, która ma stabilne podstawy i działa na rynku magazynowym od ponad 20 lat? Jeśli tak, to sprawdź kogo poszukujemy i dołącz do naszego zespołu!

Wszystkim pracownikom zapewniamy możliwość stałego rozwoju i pakiety szkoleń, które przyczynią się do rozwoju ich umiejętności zawodowych i interpersonalnych.

Wybierz WDX i dołącz do najlepszych!

Aktualne oferty pracy


Inżynier Projektant – Dział R&D

Miejsce pracy: Zgierz k. Łodzi


Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • pracę nad nowoczesnymi systemami logistyki magazynowej
  • projektowanie funkcjonalne systemów i tworzenie dokumentacji wykonawczej
  • wdrażanie i uruchamianie zaprojektowanych rozwiązań
  • przygotowanie specyfikacji elementów BOM

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne: mechanika i budowa maszyn, konstrukcje stalowe
  • bardzo dobra znajomość rysunku technicznego
  • Biegła praca w środowisku Autocad, Inventor
  • dodatkowym atutem będzie znajomość programu Tekla Structures
  • ogólna znajomość norm PN-EN
  • wysoka kultura techniczna
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego

Wybranym kandydatom zapewniamy:

  • umowę o pracę w prestiżowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • jasną ścieżkę rozwoju i awansu
  • udział w innowacyjnych projektach
  • program wdrożenia, zapewniający szybką adaptację w miejscu pracy
  • możliwość rozwoju (profesjonalne szkolenia)
  • praca na najnowocześniejszym sprzęcie komputerowym
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • bogaty pakiet socjalny
  • pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
  • szkolenia

Oprócz zatrudnienia kandydatów na w/w stanowiska w zakładzie w Zgierzu istnieje możliwość współpracy z pozostałymi doświadczonymi inżynierami projektantami na zlecenie przy poszczególnych projektach- w takim przypadku proszę przy przesłanej aplikacji umieścić dopisek „zlecenie”.

Aplikacje wraz z klauzulą o udostępnieniu danych osobowych prosimy przesyłać poprzez wypełnienie ankiety znajdującej się pod następującym linkiem:


Inżyniera ds. wsparcia serwisu

Miejsce pracy: Zgierz k. Łodzi


Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • odpowiadanie na zapytania techniczne od Techników Serwisowych
  • wyszukiwanie części zamiennych w katalogach producentów
  • kontakt z producentami celem uzyskania specjalistycznej informacji n/t prowadzenia napraw dla wsparcia działań serwisowych
  • przygotowywanie ofert na serwis i części zamienne dla klientów
  • realizacja i nadzór realizacji akcji serwisowych zlecanych przez producenta wózków widłowych
  • udział w przygotowywaniu szkoleń serwisowych oraz prowadzenie wybranej tematyki szkoleń

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne: mechanika, elektryka, automatyka lub pokrewne
  • dobra znajomość ogólna budowy i działania maszyn, samochodów
  • umiejętność korzystania z dokumentacji serwisowej maszyn
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • atutem dodatkowym będzie doświadczenie w pracy w serwisie maszyn, samochodów
  • dobra współpraca w zespole

Wybranym kandydatom zapewniamy:

  • umowę o pracę w prestiżowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • program wdrożenia, zapewniający szybką adaptację w miejscu pracy
  • jasną ścieżkę rozwoju i awansu
  • możliwość rozwoju i stałego podnoszenia kwalifikacji
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • bogaty pakiet socjalny
  • pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole

Aplikacje wraz z klauzulą o udostępnieniu danych osobowych prosimy przesyłać poprzez wypełnienie ankiety znajdującej się pod następującym linkiem:


Manager Zakupów

Miejsce pracy: Zgierz k. Łodzi


Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie negocjacji oraz analizę warunków handlowych i porównywanie ofert dostawców lokalnych i zagranicznych;
  • Zarządzanie działem zakupów materiałów, narzędzi i usług;
  • Nadzór nad terminowością dostaw oraz monitorowanie jakości współpracy z dostawcami;
  • Budowanie i utrzymywanie efektywnych kontaktów handlowych z kluczowymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych;
  • Prowadzenie monitoringu cen i pozyskiwanie informacji rynkowej dotyczących źródeł zaopatrzenia;
  • Ocenę aktualnych dostawców i warunków zakupu, na których prowadzona jest współpraca;
  • Egzekwowanie warunków umów oraz wyjaśnianie ewentualnych reklamacji dostarczanego towaru lub usług;
  • Osiąganie celów biznesowych KPI wyznaczonych dla działu;

Wymagania:

  • Doświadczenie w obszarze zakupów w firmie produkcyjnej – mile widziane w branży stalowej;
  • Wysokie umiejętności negocjacyjne poparte kilku letnim doświadczeniem;
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy;
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;

Wybranym kandydatom zapewniamy:

  • umowę o pracę w prestiżowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
  • program wdrożenia, zapewniający szybką adaptację w miejscu pracy;
  • jasną ścieżkę rozwoju i awansu WDX ( awans zawodowy i finansowy rozpatrywany w okresach 12 miesięcznych );
  • udział w innowacyjnych projektach branżowych;
  • możliwość rozwoju (profesjonalne szkolenia);
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia;
  • możliwość uzyskania dodatkowej premii uzależnionej od wyników pracy;
  • bogaty pakiet socjalny: dopłata do wczasów, opieka zdrowotna Enel med, karty przedpłacone dla pracowników w okresie świątecznym, Program Aleja Gwiazd dla najlepszego pracownika, Dzień Pracownika - integracja w terenie z Rodzinami; Programy świąteczne z nagrodami dla Dzieci;
  • pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole

Aplikacje wraz z klauzulą o udostępnieniu danych osobowych prosimy przesyłać poprzez wypełnienie ankiety znajdującej się pod następującym linkiem:


Przedstawiciel handlowy

(praca w systemie home office) z województw: kujawsko- pomorskie- miejsce pracy Bydgoszcz / Toruń i okolice świętokrzyskie- Kielce i okolice


Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • obsługę klientów, poprzez utrzymywanie relacji biznesowych ze stałymi klientami firmy i systematyczne pozyskiwanie nowych
  • rozpoznawanie i analizę potrzeb klientów oraz uzgadnianie optymalnych rozwiązań
  • doradztwo w zakresie technicznych aspektów oferowanych produktów
  • sprzedaż nowych i używanych wózków widłowych na powierzonym terenie
  • projektowanie układów regałów magazynowych,
  • przygotowanie kalkulacji cen i ofert handlowych na bazie projektów
  • uzgadnianie warunków kontraktu i pozyskiwanie zamówień
  • współpracę z działami produkcji, logistyki i serwisem

Wymagania:

  • ukończone studia inżynierskie lub logistyczne
  • umiejętność pracy w programie AutoCad
  • predyspozycje społeczne do pracy handlowca, pełna dyspozycyjność,
  • zorientowanie na cele
  • zorientowanie na klienta,
  • samodzielność,
  • komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość j. angielskiego lub niemieckiego stanowi dodatkowy atut

Wybranym kandydatom zapewniamy:

  • umowę o pracę na samodzielnym stanowisku, w prestiżowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • program wdrożenia, zapewniający szybką adaptację w miejscu pracy
  • jasną ścieżkę rozwoju i awansu
  • możliwość rozwoju (profesjonalne szkolenia w kraju i za granicą)
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe (adekwatne do umiejętności i doświadczenia)
  • wynagrodzenie zmienne bez limitu (uzależnione od aktywności i osiąganych efektów)
  • narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
  • pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole

Aplikacje wraz z klauzulą o udostępnieniu danych osobowych prosimy przesyłać poprzez wypełnienie ankiety znajdującej się pod następującym linkiem:

//]]>