Moduły dodatkowe
MODUŁ WAGOWY
Przeznaczony jest do dynamicznego oraz statycznego pomiaru masy materiału transportowanego. Wagi najczęściej są stosowane w przenośnikach płaskich. Dokładność ważenia uzależniona od wielu parametrów. Możliwość legalizacji.
MODUŁ WIĄZARKI
Oferowane na rynku wiązarki automatyczne mogą występować w kilku wariantach. Mogą być przeznaczone do jednakowej wielkości paczek. Z możliwością przestawienia w tryb do różnych paczek. Maszyna może automatycznie dostosowywać się do paczek o różnych gabarytach podawanych naprzemiennie. Istnieje możliwość zastosowania maszyn półautomatycznych lub manualnych.
MODUŁ ZAKLEJARKI
Oferowane na rynku zaklejarki automatyczne występują w kilku wariantach. Do jednego typu ładunków. Z możliwością ustawienia typu ładunku. Możemy zastosować różnego rodzaju taśmy samoprzylepne. Możliwość zaklejania zarówno od dołu, jak i od góry.
Maszyny w pełni automatyczne pobierają, centrują i zamykają klapy samodzielnie. W urządzeniach półautomatycznych to operator zamyka klapy i podaje w odpowiednich odstępach paczki do maszyny.
MODUŁ ETYKIECIARKI
System do drukowania i naklejania etykiet na opakowania jednostkowe lub zbiorcze. Zastosowanie zintegrowanej głowicy drukującej umożliwia drukowanie w czasie rzeczywistym. Z danymi indywidualnymi dla znakowanego produktu lub etykietowanie seryjne w ruchu dla szybkich linii pakujących. Możliwe jest etykietowanie produktu z góry, dołu oraz z boku.
STOPER
Instalowany najczęściej pomiędzy rolkami. Służy do precyzyjnego i powtarzalnego zatrzymania ładunku na linii transportowej. Jako element aktywny może pracować w różny sposób. Jego głównym zadaniem jest zatrzymywanie lub przepuszczanie ładunków na linii. Współpracuje z czujnikiem i układem sterowania. Napęd, który powoduje ruch stopera może być realizowany jako pneumatyczny, elektryczny lub hydrauliczny. Stopery mogą realizować wiele zadań, takich jak pozycjonowanie lub rozdzielanie ładunku.
ZDERZAK
Instalowane najczęściej na końcu linii przenośników grawitacyjnych. Zapobiegają wypadnięciu produktu z linii.
STOŁY
STOLIKI DO PAKOWANIA
Towarzyszą liniom transportowym podczas obróbki produktów. Realizuje się na nich pakowanie, kompletację oraz przepakowywanie. Projektowane według indywidualnych potrzeb. Z uwzględnieniem zasad ergonomii. Występują jako stanowiska pracy. Ważne jest ich optymalne usytuowanie w układzie. Mają miejsce na komputer, drukarkę, skaner, materiał do pakowania, wypełniania itp.
BLATY ODKŁADCZE
Instalowane są najczęściej przy linii przenośników rolkowych grawitacyjnych. Umożliwiają powiększenie bufora i operowanie towarem na ergonomicznej wysokości.
PROWADNICA
Prowadnice służą do utrzymania materiału transportowanego w zakresie szerokości przenośnika. Instalowana najczęściej do profilu bocznego. Najbardziej popularne; ślizgowe gładkie i rolkowe toczne. Zabezpieczają produkt. Szczególnie na długich odcinkach.
SORTERY
Sortery są idealnym rozwiązaniem dla aplikacji, w których wymagana jest realizacja dużej ilości zamówień w krótkim czasie. Wydajność sięga nawet kilku tysięcy sztuk na godzinę. W sprzedaży hurtowej, dystrybucji lub branży wysyłkowej. Sortery pozwalają na segregację pojedynczych sztuk towaru – zarówno luzem, jak i w opakowaniach.
Sortery w naszej ofercie mają wydajność sięgającą od 7 500 do 15 000 tacek na godzinę. Charakteryzują się elastycznością konfiguracji. Mogą być zarówno karuzelowe, wielopoziomowe oraz w kształcie litery L. Skanowanie może odbywać się w trybie manualnym lub automatycznym.
LEKKIE PRZENOŚNIKI MODUŁOWE
System przenośników łańcuchowych CS SL (Conveyor System Stretch Line) jest rozwiązaniem przeznaczonym do transportu towarów jednostkowych – butelek, puszek, kartonów, części maszyn. Konstrukcja łańcucha transportowego wywołuje efekt rozciągania „Stretch Line – Effekt”, który kompensuje wydłużenie łańcucha wywołane pracą. Nie jest konieczne pracochłonne skracanie łańcucha. W rezultacie zwiększamy dyspozycyjność i bezpieczeństwo linii produkcyjnej, a tym samym całkowitą produktywność. Ponadto, zwiększona została wydajność przenośnika, dzięki zmniejszeniu oporów tarcia w przebiegu trasy. Opatentowana zasada konstrukcji łańcucha umożliwia rozwinięcie bardzo dużych prędkości przy minimalnej emisji hałasu.