KarieraKierownik Biura Obsługi Klienta Serwisowego
WDX S.A., spółka produkująca systemy regałowe, automatykę oraz przenośniki magazynowe, wyłączny dystrybutor wózków magazynowych CROWN w Polsce, autoryzowany dystrybutor wózków widłowych DOOSAN oraz wózków wielokierunkowych COMBILIFT poszukuje kandydatów na stanowisko:
Kierownik Biura obsługi klienta serwisowego
Miejsce pracy: Zgierz
Oferujemy
- Oferujemy:
- umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- możliwość rozwoju (profesjonalne szkolenia tematyczne)
- pakiet socjalny (pakiet medyczny, dofinansowanie wypoczynku, bony świąteczne)
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole.
Zakres obowiązków
- Opis stanowiska:
- kierowanie pracą działu telefonicznej obsługi klienta serwisowego, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zadań, motywowanie do osiągania celów stałe usprawnianie organizacji pracy i implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy
- efektywne zarządzanie kontaktami w różnych kanałach komunikacyjnych, w celu zapewnienie ciągłości serwisu oraz wysokiej jakości obsługi
- kontrola jakości obsługi oraz monitorowanie poziomu satysfakcji klientów
- opracowanie oraz wdrożenie procedur regulujących standard obsługi klienta
- uaktualnianie oferty, informowanie o nowościach i zmianach
- nadzór nad terminowością i poprawnością realizacji zamówień, w tym nadzór nad procesem reklamacji.
Poszukiwane kompetencje
- Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny (min. C1)
- min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży/obsługi klienta
- proaktywność, nastawienie na klienta oraz elastyczność w poszukiwaniu nowych rozwiązań
- bardzo dobra znajomość MS Office
- komunikatywność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, umiejętności myślenia procesowego.