Serwis wózków widłowych

Serwis wózków widłowych

Serwis wózków widłowych WDX to wykwalifikowana kadra techników oraz inżynierów zapewniających profesjonalną obsługę naszych produktów. Gęsta sieć serwisowa WDX na terenie całego kraju to gwarancja szybkiego dojazdu serwisanta oraz najwyższy poziom obsługi.

Oferujemy szeroki wachlarz usług serwisowych, w tym naprawy i remonty warsztatowe, serwis mobilny w miejscu eksploatacji wózka widłowego, serwis stacjonarny związany ze stałym oddelegowaniem techników do zakładu Klienta, sprzedaż części zamiennych, umowy serwisowe dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta, kompleksowe usługi związane z ustawowym obowiązkiem rejestracji wózków w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz wiele innych.

Twoje wózki widłowe – nasz serwis!

Twoje wózki widłowe – nasz serwis!

Serce naszego serwisu znajduje się w Zgierzu, a dokładniej w Europejskim Centrum Serwisowym WDX. To kluczowy punkt wsparcia technicznego dla użytkowników wózków widłowych i systemów intralogistycznych. Nasze Centrum zlokalizowane w centralnej Polsce zapewnia szybki dostęp do serwisu, części zamiennych oraz kompleksowej obsługi technicznej. Wyposażone w nowoczesne zaplecze diagnostyczne i profesjonalne stanowiska serwisowe, ECS w Zgierzu umożliwia sprawne przeprowadzanie napraw, remontów generalnych oraz konserwacji sprzętu. Dzięki strategicznej lokalizacji i zespołowi wykwalifikowanych specjalistów gwarantujemy minimalizację przestojów i maksymalną wydajność operacyjną dla naszych klientów.

Zapytaj o serwis wózków widłowych

Napisz do nas
Zadaj pytanie
Szybki serwis wózków widłowych

Autoryzowane wsparcie techniczne

Szybki serwis wózków widłowych

Serwis wózków widłowych WDX posiada wyłączną autoryzację marki Crown oraz autoryzacje marek Bobcat i Combilift, co oznacza, że podlega obowiązkowym szkoleniom teoretycznym i praktycznym w zakresie powyższych marek. Dzięki temu nasi technicy posiadają aktualną wiedzę i najwyższe kompetencje w zakresie dystrybuowanych marek wózków widłowych.

Inwestujemy w naszych pracowników oraz najwyższej klasy zaplecze techniczne. Dzięki temu szczycimy się najdłuższym na rynku, średnim czasem zatrudnienia techników i bardzo niską rotacją kadry serwisowej. Utrzymujemy bardzo wysokie kompetencje i doświadczenie, co zapewnia naszym Klientom najwyższą jakość usług.

Serwis wózków widłowych WDX w liczbach:

Sieć warsztatów-magazynów części zlokalizowana w 6 ośrodkach.
6

Sieć warsztatów-magazynów części zlokalizowana w 6 ośrodkach.

Warszawa, Łódź, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Katowice. Dodatkowe punkty serwisowe zlokalizowane w Szczecinie, Białymstoku, Lublinie, Rzeszowie, Gorzowie Wlkp., Kwidzynie, Sosnowcu.

65 samochodów serwisowych w całej Polsce.
65

65 samochodów serwisowych w całej Polsce.

Wyposażonych w profesjonalne narzędzia i sprzęt diagnostyczny.

Flota blisko 1700 wózków w wynajmie krótko i długookresowym.
1700

Flota blisko 1700 wózków w wynajmie krótko i długookresowym.

Dojazd do klienta maksymalnie do 1,5h.
1.5

Dojazd do klienta maksymalnie do 1,5h.

Sieć ośrodków serwisowych zlokalizowanych w całej Polsce. W 90% przypadków czas reakcji serwisowej nie przekroczył 6h, a średni czas naprawy wózków wyniósł 32h.

100 techników wyposażonych w sprzęt specjalistyczny na terenie całej Polski.
100
100 techników wyposażonych w sprzęt specjalistyczny na terenie całej Polski.
Pewne zaplecze serwisowe

Informacje podstawowe

Pewne zaplecze serwisowe

Serwis wózków widłowych WDX to gwarancja zabezpieczenia wszystkich kluczowych obszarów operacyjnych dotyczących w pełni wydajnego funkcjonowania Twojej floty. Posiadamy magazyn części zamiennych do wózków widłowych o wartości ponad 5 mln PLN, ponad 700 maszyn we flocie wynajmu krótkoterminowego oraz tryb zamówienia części krytycznych od producenta w czasie 24h.

W trosce o jakość świadczonych usług prowadzimy biuro obsługi klienta serwisu, elektroniczną ewidencję usług serwisowych, elektroniczne protokoły, e-faktury oraz elektroniczną archiwizację dokumentów. Doskonałe relacje z dostawcami i kontrahentami wspierają naszą misję zabezpieczenia ciągłości pracy wózków widłowych Klientów, którzy nam zaufali.

  • Dysponujemy specjalistycznymi narzędziami i oprogramowaniem diagnostycznym, pełną dokumentacją serwisową oraz wsparciem producenta. Wszyscy mechanicy i inżynierowie są objęci systemem cyklicznych szkoleń fabrycznych Crown, Bobcat, Combilift oraz posiadają certyfikaty UDT.
  • Biuro Obsługi Klienta w ramach ściśle określonych standardów pracy i procedur oraz wymaganych wskaźników KPI realizuje zgłoszenia serwisowe klientów.
  • Proces obsługi serwisowej jest wspomagany informatycznym systemem zarządzania serwisem on-line (skrócenie czasu naprawy i redukcja kosztów obsługi wózków).

Do Państwa dyspozycji oddajemy ponad 50 samochodów serwisowych wyposażonych w profesjonalne narzędzia, sprzęt diagnostyczny i podręczny magazyn części. Technicy posiadają ipady, które zapewniają dostęp do historii serwisowej wózka, natychmiastowe wykonanie protokołu z naprawy oraz przesłanie na wskazany adres e-mail.

  • 34% wózków widłowych objętych stałymi umowami serwisowymi.
  • Ponad 4100 wózków widłowych w stałej obsłudze serwisowej.
  • Elastyczna współpraca oraz nastawienie na spełnianie potrzeb i wymagań klientów.
  • Bezpieczeństwo w pracy na pierwszym miejscu – wszyscy pracownicy są regularnie szkoleni z procedur naprawczych, podlegają okresowym szkoleniom BHP, posiadają odpowiednie środki ochrony osobistej oraz wymagane uprawnienia do rodzaju prowadzonych prac, a także część z naszej kadry została przeszkolona w zakresie ratownictwa i pierwszej pomocy.
  • Środowisko – spełniamy wszystkie wymagania prawne w zakresie gospodarki odpadami powstałymi w wyniku prowadzonych prac naprawczych oraz posiadamy odpowiednie wyposażenie do realizacji prac w sposób bezpieczny i neutralny dla środowiska.
  • Zabezpieczenie ciągłości pracy – na sytuacje kryzysowe lub na wypadek nagłego wzrostu zapotrzebowania na flotę wózków, dla naszych klientów, posiadamy ponad 350 wózków we flocie wynajmu krótkoterminowego, dostępnych od ręki w różnych specyfikacjach i konfiguracjach, tak by spełnić wymagania wszystkich aplikacji.
  • Mechanicy i inżynierowie wyposażeni są w ipady, co umożliwia natychmiastowe wykonanie e-protokołu z przeprowadzonych działań serwisowych
  • Elektroniczne e-faktury oraz archiwizacja danych.
  • Automatyczne powiadomienia dotyczące zdarzeń serwisowych, takich jak: przeglądy techniczne, odbiór UDT, inne.

Wybierz wózki, my zajmiemy się serwisem!

Pliki Cookie

W tej witrynie stosujemy pliki cookie do gromadzenia informacji o tym, w jaki sposób osoby odwiedzające korzystają z naszej witryny internetowej. Dzięki tym informacjom na bieżąco ulepszamy działanie witryny oraz zapewniamy użytkownikom optymalne warunki korzystania z serwisu i oferty. Klikając Akceptuj, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zarządzać wykorzystywanymi przez nas plikami cookie, prosimy kliknąć Ustawienia.

Poniższy panel umożliwia dostosowanie preferencji dotyczących zgody na korzystanie z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób te moduły śledzące nam pomagają i jak działają, zapoznaj się z polityką cookie. Możesz przejrzeć i zmienić swoje wybory w dowolnym momencie.