Wózki Reach Truck
Reach Truck to wózek, który został zaprojektowany z myślą o konkretnych wyzwaniach magazynowych. Wózki typu Reach Truck pracują w wąskich korytarzach magazynowych pozwalając osiągnąć dużą wydajność procesu składowania towarów. W nowoczesnych obiektach stanowią podstawowy element systemu logistyki wewnętrznej, gwarantując sprawną obsługę ładunków przechowywanych na znacznej wysokości. Wózki widłowe Reach Truck mogą podnosić paletę na wysokość przekraczającą 13 metrów, a przedział operatora jest umieszczony bokiem w kierunku jazdy.
Nowe wózki widłowe Reach Truck
W WDX oferujemy nowe wózki Reach Truck marki Crown, której jesteśmy wyłącznym dystrybutorem i autoryzowanym serwisem na terenie Polski. Potrzebujesz sięgać wysoko? Zapewniamy możliwość obsługi palet na maksymalnej wysokości 13 560 mm. Ciężkie ładunki? Maksymalny udźwig wózków widłowych Reach Truck marki Crown to nawet 2000 kg. Co ważne, do wysokości podnoszenia 8 metrów nie występują spadki udźwigu.
Flagowy Reach Truck Crown – model ESR1000 – może zostać doposażony w opcjonalny maszt z technologią Xpress Lower, która umożliwia podwojenie prędkości opuszczania wideł.
Używany Reach Truck
Oferujemy używane wózki typu Reach Truck, które zostały profesjonalnie odnowione w Europejskim Centrum Serwisowym WDX. Dostarczamy maszyny z pełną gwarancją – przygotowane do efektywnej pracy. W procesie odtworzenia wymieniamy elementy odpowiedzialne za pracę układu hydraulicznego – węże, łańcuchy, części eksploatacyjne masztu.
Cena używanego Reach Trucka to około 40% wartości nowego sprzętu. Wszystkie napędzane elektrycznie maszyny z naszej oferty – w tym używane – mogą być napędzane WDX LI-ION Smart Technology.
Wózek widłowy Reach Truck – czyli co?
Wózek widłowy Reach Truck to nic innego jak wózek boczny – z uwagi na pozycję operatora względem masztu i ładunku. Wózki te są przeznaczone do pracy w wąskich korytarzach (NA) i najlepiej sprawdzają się podczas przechowywania i pobierania palet w regałach.
Zostały zaprojektowane z dwoma zewnętrznymi „nogami”, które pomagają rozłożyć ciężar ładunku, oraz jednym zestawem kół z tyłu. Retraki są dostępne w różnych konfiguracjach dostosowanych do konkretnego magazynu i zastosowania.
Reach Truck umożliwia operatorowi wygodne patrzenie w górę podczas składowania i pobierania ładunków z regałów, a dzięki uniwersalnej pozycji operator może być skierowany do przodu z dobrą widocznością podczas obsługi i przechowywania palet lub bokiem do kierunku jazdy.
Na co zwrócić uwagę wybierając Reach Truck
Zanim wynajmiesz lub kupisz wózek wysokiego składowania, powinieneś znać przeznaczenie tego sprzętu i wiedzieć, w jaki sposób może ci on pomóc w wykonywaniu pracy. Wózki typu Reach Truck są przeznaczone przede wszystkim do magazynów z wąskimi przejściami. Są to maszyny zazwyczaj wyposażone w akumulatory o dużej pojemności, dzięki czemu są zdolne do intensywnego użytkowania w różnych zastosowaniach. Dzięki swojej budowie, w połączeniu z dużymi wysokościami podnoszenia, wózek Reach Truck pozwala na zwiększenie pojemności magazynowej, a także przenosi większe ładunki wyżej niż wózek z przeciwwagą o równoważnej pojemności.
Kluczowy parametr Reach Trucka to spadki udźwigu na wysokości, czyli informacja o tym na jaką maksymalną wysokość maszyna może podnieść ciężar zdefiniowany w udźwigu nominalnym i jak kształtuje się jej zdolność operacyjna wraz z przekroczeniem tej wysokości.
Cena wózka widłowego Reach Truck
Najważniejszymi czynnikami, które decydują o koszcie nowego wózka widłowego, są marka, klasa, udźwig i typ silnika. Inne czynniki, takie jak hydraulika, rozmiar masztu i dodatkowe akcesoria zwiększają cenę w miarę dodawania kolejnych funkcji do preferowanego modelu podstawowego.
Cena nowego elektrycznego wózka Reach Truck w ofercie WDX plasuje się w widełkach 30-45 tys. euro netto.
VNA jako alternatywa dla Reach Truck
Reach Truck jest przeznaczony do wąskich korytarzy – o szerokości ok 2,5-2,8 m – i pracy z ciężkimi ładunkami na większych wysokościach niż popularne wózki z przeciwwagą. A jeśli to wciąż za mało? Jeśli musimy jeszcze bardziej zawęzić alejki pomiędzy regałami magazynowymi, wznieść się jeszcze wyżej, a magazyn automatyczny to rozwiązanie, które wykluczamy?
Proponujemy wózek systemowy VNA, czyli taki, którego szerokość przejazdu można zawęzić nawet do 1,7 mm, a ładunki podnosić na wysokość powyżej 17 metrów. Są to specjalistyczne wózki typu man-up – z podnoszonym przedziałem operatora.
W odniesieniu do systemu magazynowego, gdzie za obsługę składowania opowiada Reach Tuck, VNA pozwala na automatyzację poszczególnych sekwencji, co znacznie zwiększa dynamikę pracy.
Jako lider rynku, oferujemy wózki widłowe do wszystkich zastosowań.