Serwis wózków

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów serwisu!

Serwis wózków widłowych WDX S.A. to wykwalifikowana kadra techników oraz inżynierów zapewniających szybką i profesjonalną obsługę naszych produktów. Gęsta sieć serwisowa WDX S.A. na terenie całego kraju zapewni Państwu szybki dojazd serwisanta i profesjonalny poziom obsługi. Oferujemy szeroki wachlarz usług serwisowych, w tym naprawy i remonty warsztatowe, serwis mobilny w miejscu eksploatacji wózka widłowego, serwis stacjonarny związany ze stałym oddelegowaniem Techników do zakładu klienta, sprzedaż części zamiennych, umowy serwisowe dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta, kompleksowe usługi związane z ustawowym obowiązkiem rejestracji wózków w Urzędzie Dozoru Technicznego, oraz wiele innych...

Serwis wózków widłowych WDX S.A. posiada wyłączną autoryzację marki Crown oraz autoryzacje marek Doosan i Combilift, podlega obowiązkowym szkoleniom teoretycznym i praktycznym w zakresie powyższych marek wózków widłowych. Dzięki temu nasi Technicy posiadają aktualną wiedzę i najwyższe kompetencje w zakresie dystrybuowanych marek wózków widłowych. Inwestujemy w naszych pracowników i umożliwiamy rozwój. Dzięki temu szczycimy się najdłuższym na rynku, średnim czasem zatrudnienia Techników i bardzo niską rotacją kadry serwisowej. Utrzymujemy bardzo wysokie kompetencje i doświadczenie, co zapewnia naszym klientom bardzo wysoką jakość usług. Cieszymy się zaufaniem naszych stałych klientów - wyniki ankiet klienckich w zakresie jakości, czasu reakcji i kultury obsługi są na najwyższym poziomie.

Zabezpieczamy również wszystkie procesy i zaplecze pracy serwisu. Do Państwa dyspozycji posiadamy magazyn części zamiennych do wózków widłowych o wartości ponad 5 mln PLN, ponad 350 wózków we flocie wynajmu krótkoterminowego, tryb zamówienia części krytycznych od producenta w czasie 24h, wsparcie inżynierów i trenerów serwisowych, biuro obsługi klienta serwisu, elektroniczną ewidencję usług serwisowych, elektroniczne protokoły, e-faktury oraz elektroniczną archiwizację dokumentów. Doskonałe relacje z dostawcami i kontrahentami wspierają naszą misję zabezpieczenia ciągłości pracy wózków widłowych klientów, którzy nam zaufali. Zapraszamy do współpracy!


ZAUFANIE KLIENTÓW

20180510-Radek Zawadzki-WDX-105
Obraz 132s

BLIŻEJ KLIENTA

  • Sieć warsztatów-magazynów części zlokalizowana w 6 ośrodkach (Warszawa, Zgierz, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Katowice), dodatkowe punkty serwisowe zlokalizowane w Szczecinie, Białymstoku, Lublinie, Rzeszowie, Gorzowie Wlkp., Kwidzynie, Sosnowcu.
  • 50 samochodów serwisowych wyposażonych w profesjonalne narzędzia i sprzęt diagnostyczny
  • Flota blisko 1300 wózków w wynajmie krótko i długookresowym.

SZYBKA REAKCJA

  • Sieć ośrodków serwisowych zlokalizowanych w całej Polsce. Dojazd do klienta maksymalnie do 1,5h. W 90% przypadków czas reakcji serwisowej nie przekroczył 6h, a średni czas naprawy wózków wyniósł 32h.

PROFESJONALNY SERWIS

  • Dysponujemy specjalistycznymi narzędziami i oprogramowaniem diagnostycznym, pełną dokumentacją serwisową oraz wsparciem producenta. Wszyscy mechanicy i inżynierowie są objęci systemem cyklicznych szkoleń fabrycznych Crown, Doosan, Combilift oraz posiadają certyfikaty UDT,
  • Biuro Obsługi Klienta w ramach ściśle określonych standardów pracy i procedur oraz wymaganych wskaźników KPI realizuje zgłoszenia serwisowe klientów
  • Proces obsługi serwisowej nadzorowany jest systemem jakości ISO oraz wspomagany informatycznym systemem zarządzania serwisem on-line (skrócenie czasu naprawy i redukcja kosztów obsługi wózków).

NAJLEPSZE WYPOSAŻENIE

  • Do Państwa dyspozycji zapewniamy ponad 50 samochodów serwisowych wyposażonych w profesjonalne narzędzia, sprzęt diagnostyczny i podręczny magazyn części. Technicy posiadają ipady, które zapewniają dostęp do historii serwisowej wózka, natychmiastowe wykonanie protokołu z naprawy oraz przesłanie na wskazany adres e-mail.

PARTNER NA DŁUŻEJ

  • 34% wózków widłowych objętych stałymi umowami serwisowymi. Ponad 4100 wózków widłowych w stałej obsłudze serwisowej. Elastyczna współpraca oraz nastawienie na spełnianie potrzeb i wymagań klientów.

BEZPIECZEŃSTWO

  • Bezpieczeństwo w pracy na pierwszym miejscu – wszyscy pracownicy są regularnie szkoleni z procedur naprawczych, podlegają okresowym szkoleniom BHP, posiadają odpowiednie środki ochrony osobistej oraz wymagane uprawnienia do rodzaju prowadzonych prac, a także część z naszej kadry została przeszkolona w zakresie ratownictwa i pierwszej pomocy.
  • Środowisko - spełniamy wszystkie wymagania prawne w zakresie gospodarki odpadami powstałymi w wyniku prowadzonych prac naprawczych oraz posiadamy odpowiednie wyposażenie do realizacji prac w sposób bezpieczny i neutralny dla środowiska
  • Zabezpieczenie ciągłości pracy – na sytuacje kryzysowe lub na wypadek nagłego wzrostu zapotrzebowania na flotę wózków, dla naszych klientów, posiadamy ponad 350 wózków we flocie wynajmu krótkoterminowego, dostępnych od ręki w różnych specyfikacjach i konfiguracjach, tak by spełnić wymagania wszystkich aplikacji

eSERWIS

  • Mechanicy i inżynierowie wyposażeni są w ipady, co umożliwia natychmiastowe wykonanie eprotokołu z przeprowadzonych działań serwisowych
  • Elektroniczne eFaktury oraz archiwizacja danych.
  • Automatyczne powiadomienia dotyczące zdarzeń serwisowych, takich jak: przeglądy techniczne, odbiór UDT, inne.
//]]>